Olecko: Zakup i montaż windy zewnętrznej przy budynku Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Olecku
Numer ogłoszenia: 263734 - 2011; data zamieszczenia: 29.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Olecku , ul. Gołdapska 23, 19-400 Olecko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 5203430, faks 87 5204720.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: powiatowa jednostka organizacyjna pomocy społecznej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i montaż windy zewnętrznej przy budynku Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Olecku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i montaż windy zewnętrznej, samoobsługowej platformy dla osób niepełnosprawnych ruchowo do ściany szczytowej budynku biurowego w Olecku przy ul. Gołdapskiej 23.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.31.00-5, 45.00.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, tj. referencje - min. 1 szt.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby zdolnej do wykonania zamówienia (dokument należy dołączyć w sytuacji, gdy Wykonawca wskaże osobę, którą nie dysponuje, lecz będzie dysponował). 2. Podpisane oświadczenie o podjęciu obowiązków kierownika budowy wg załącznika nr 9 do SIWZ. 3. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty równoważne z ww. zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817). 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu składa przynajmniej jeden Wykonawca lub wszyscy Wykonawcy złożą oświadczenia albo wspólne oświadczenie, że łącznie spełniają warunki, zaś dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia składają wszyscy Wykonawcy składający wspólną ofertę. Informacje dodatkowe, na wypadek gdy kilka podmiotów składa wspólnie ofertę: 1) W przypadku składania oferty przez kilku Wykonawców (zwanej dalej ofertą wspólną), Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) Wszelka korespondencja związana z prowadzonym postępowaniem będzie prowadzona wyłącznie z ustanowionym pełnomocnikiem. 3) Oferta oraz wszystkie załączniki muszą być podpisane przez pełnomocnika ustanowionego przez tych Wykonawców. 4) Do oferty należy załączyć: a) pełnomocnictwo do reprezentowania podpisane przez upoważnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych Wykonawców, b) oświadczenie jednego z Wykonawców o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu albo wspólne oświadczenie, że łącznie spełniają warunki udziału w postępowaniu, c) oświadczenie każdego z Wykonawców o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 PZP oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, d) wspólny formularz ofertowy wraz z pozostałymi dokumentami podpisany przez ustanowionego pełnomocnika. Uwaga: Wypełniając Formularz Ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę w miejscu np.nazwa Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 5) W przypadku wyboru oferty wspólnej, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 6) Wszyscy konsorcjanci będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie Umowy zgodnie z jej postanowieniami.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: tak
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pcpr.olecko.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://www.pcpr.olecko.pl/.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.09.2011 godzina 15:00, miejsce: Sekretariat Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Olecku, Gołdapska 23, 19 - 400 Olecko.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki:
2. załącznik nr 2,4,5,6,7,8 do SIWZ.docx
3. załącznik nr 9 do SIWZ.docx
4. załącznik nr 10 do SIWZ .docx
5. załącznik nr 1 do SIWZ - Projekt budowlany - Elewacja południowa.pdf
6. załącznik nr 1 do SIWZ - Projekt budowlany - Elewacja wschodnia.pdf
7. załącznik nr 1 do SIWZ - Projekt budowlany - elewacja zachodnia.pdf
8. załącznik nr 1 do SIWZ - Projekt budowlany - Opis techniczny - winda - czesc elektryczna.pdf
9. załącznik nr 1 do SIWZ - Projekt budowlany - Opis techniczny - winda zew.pdf
10. załącznik nr 1 do SIWZ - Projekt budowlany - Projekt zagospodarowania budowy windy.pdf
11. załącznik nr 1 do SIWZ - Projekt budowlany - Przekrój A-A.pdf
12. załącznik nr 1 do SIWZ - Projekt budowlany - Przekrój B-B.pdf
13. załącznik nr 1 do SIWZ - Projekt budowlany - Rzut ławy i fundamentów windy.pdf
14. załącznik nr 1 do SIWZ - Projekt budowlany - Rzut piętra pierwszego.pdf
15. załącznik nr 1 do SIWZ - Projekt budowlany - Rzut piętra drugiego.pdf
16. załącznik nr 1 do SIWZ - Projekt budowlany - Schemat zasilania windy.pdf
17. załącznik nr 3 do SIWZ - Projekt budowlany - Instalacja elektryczna - przedmiar.pdf
18. załącznik nr 3 do SIWZ - Projekt budowlany - Płyta fundamentowa windy - przedmiar.pdf